Followers

Tuesday 3 January 2012

Jauh perjalanan Luas pemandangan

   Mungkin entry ini agak lewat sedikit...almaklumlah baru je masuk kuliah and diri sendiri pun sangat busy dan baru je pulang dari melancong 1 semenanjung Malaysia...fuh caya dak?? ok xcaye ye..hehe..kata orang jauh perjalanan luas pemandangan ..sepanjang 2 minggu aku kat semenanjung, start dari 14 hb, aku flight sensorang ke KL,...family lak cuma datang 18hb..so 4 hari aku kat KL sensorang..lalu menumpang kasih la di rumah pakcik aku..hehe...Cik Ron namanye... seb bek banyak member so lepak Kl pun ngan member je la..

     ok first time sampai KL it was super duper excited, ok aku memang noob... actually aku agak jakun gak nek monorel la rapid kl la ape sume tah.. aku bukan besa jln sensorang kat KL ni haa.so sesat bukan perkara biasa da bagi aku... so the moment wif my super crazy fren was really great..yela da member pun bukan tahu jalan KL..hampeh..same je ngan aku..haha..so Mulut la yang rajin bertanya...

    err malaslah aku nak citer panjang lebar... aku citer perjalanan aku je la... sepanjang 2 minggu start dari LCCT member datang jemput aku, then nek bas g KL Sentral, then aku g
 - Damansara, One Utama
  - Kuala Lumpur , KLCC, Berjaya, Sungei wang, Low yat, and ofkos maen kat cosmoworld..yeah!!
  - Taiping
   - Kepala Batas
  - Karak
   - Jabor
   - Kemaman
   - Dungun
   - Kuala Terengganu Pasar Payang, Taman Tamadun Islam, Seberang Takir, Pulau Duyung
    - Kuantan
   - Pekan
   - Muadzam Shah
   - Segamat
  - Yong Peng
   - Ayer itam
   - Parit Raja
   - Batu Pahat
   - BENUT..!!!
   - Masai
   - Plentong
  - Pulai Jaya
   - Johor Bahru
   - Pekan Nenas
   - Pontian Kechil
   - Batu Pahat again
   -  Banda Hilir
   - Kajang : Sate kajang was really superb!!
    - KL again

   my happiest moment ofkos dapat pergi ke sekolah dan rumah Najwa Latiff... cool beb..walaupun xdapat jumpe najwa sebab dia ade rakaman MV yang baru hari tu kat KL...thanx la kat member yang bawak aku ronda BP tu,...walaupun agak jenuh gak calling2 member mintak tunjuk arah g rumah dia..wah....aku ade letak sumthing kat petisurat rumah dia..huhu..ape bende tu rahsialah!!!!haha...

   ok time to layan picture..gambar selebihnya akan diupload later g...
   gambar malas ar nk edit, uplod je lah!


 
gua kat Berjaya, kaki harus di snap...haha ... menyiapkan jantung nak maen roller coster kat Berjaya..kencang jugak harganya ..rm 30
first tyme men beb..ok aku terus pening..haha


Test guna tripod baru beli kat Low Yat
at the world highest twin tower...KLCC


Jauh perjalanan luas pemandangan...
finally my family arrived and kitorang terus serbu Pulau Pinang..yeah


Kenangan bersama Pakcik Sajap Maswan kat Kepala Batas..
kenal x??
Ala lau korang pernah amek EDU yang asas2 fotografi or yang lelain tu mesti pernah amek nota sampingan dia..banyak kat internet...dia lecturer kat maktab kat penang haa.hehe
oh ya, dia adik abah aku..=)
Kat Pekan, Pahang..singgah rehat..
Ok pose and smile wahai family ku!!... (errr abah aku memang xmoh gerak..duduk je..hehe)


 Cube teka ni rumah sape?????!!! (^___^)

lau nak tahu betul ke x, cube tengok cat rumah ni ngn yang kat blog wawa..=)

http://najwalatifs.blogspot.com/2011/09/raya-saya.html


 paparazzi in action
..OMG aku sudah busted la..hehe


Nasi Bariyani Power...gulp..memang power la....harganya memang power..huhu
tapi sedap


"err bang, pelahapnya jua ko ni..makan pelan2 bah"
" aduh lapar bah aku..fuh..tesedak suda"
err aku rasa aku tahu dah napa badan aku naik gila cuti ni..tengoklah nasi yang membukit tu



at Muzium Samudera...we are crazy

O-O-O-O-O-O-O-O-O-O-O

      aku ade satu serita....Mase aku ronda kat Kota A famosa, tengah aku duk layan shoot kat kota bersejarah tu,  tetiba mata aku agak terkunci tengok someone ni..tak tahula orang jepun or korea tapi muke macam orang jepun sbb aku tgk member dia mcm muka jepun.siyesly she was really cute..haha....aku tengok je dia..tup tup tetiba dia tengok aku lak, senyum agy tu..fuhlamak aku senyum balik...nak tegur kang dia xpandai speaking (atau aku ke yang xpandai??hehe) kang malu lak..tapi..




 Dia senyum kat kamera aku beb....huhu..


time ni member dia nak gambar dia,..aku kat belakang je..tapi dia tetap senyum kat tempat aku..omg..
siyesly, cute gila...xpadan pun ngn aku yang kulit jauh beza...
demam aku bila pulang dari melaka..
dia memang cute tapi Najwa Latiff lagi cute...

ha ha ha ha

(^___^)

3 comments:

ulfaZ said...

akhirnye malam ni free nak drop coment. nak ckp, WARRGHHHH best betul! penuh betul aktiviti eh? tahniah~ hehe

pzulzarien said...

hahaha..besala..penuh juga perut aku makan tros

Anonymous said...

nanti ada masa singgah la ipoh..best juge :)