Followers

Tuesday 11 October 2011

Saya minat najwa latiff...so ??

      Actually blog ni untuk photoroll,and entry ni xda kena mengena pun ngan gambar yang PZ tangkap/snap(ok aku tiru cara KA gelar nama dia...huhu...sori ah ipin..kekeke). tapi aku xkira, aku nak gak post...hahaha..ni Najwa Latiff, favourite malaysia artist aku skang tau..hahah...korang nape??? nak kutuk??...lantak la...so what...napa nk mesti agung2kan artis barat or artis malaysia yang gedik tak tentu pasal....Najwa latiff comeyyy je....pakai tudung...(hehe yuna pun pakai tudung tapi aku xminat sangat)...

    Oh PZ, asal ko minat kat si najwa latiff ni..album pun xde, lagu kat youtube je..kate hip hop....asal layan lagu2 melayu dah ni...ekekekeke....tahla...aritu secara tak sengajanya aku tebukak youtube and tengok dia main gitar...dari lagu cinta muka buku, ke aishiteru, then lagu price tag , dan memacam lagi..oh no aku da tepikat....then aku bukak blog cik epal, (aku minat blog cik epal ni tp silent reader blog dia je...nanti aku follow ea...hehe) tup2 secara tak sengaja jugak aku jumpa entry dia sal najwa latiff kat sini...oh no..asal suma tak sengaja ni (ada jodoh ke?muahahahahahaha!!!!)..ok fine..aku dah jumpa blog Najwa Latiff... kan bes lau dapat jumpa Najwa latiff..hihihi...lau najwa latiff baca entry ni, sy peminat  kipas-susah-mati awak dari sabah..nanti saya balik kampung kat johor tu boleh saye nk gambar ngan awak...(PZ sangat gedik dan merapu da..hahahhhahaha).....hopefully dapat meet kamu face2face (angan2 terbang melayang)...kekekeke

SEDIKIT BIODATA MENGENAI nAJWA LATIFF
(fuh rajin tol aku search)

Nama : Imratul Najwa bt Abdul Latiff
Umur : 16 tahun (2011)
Sekolah : SMK Perempuan Temenggung Ibrahim, Batu Pahat...(^____^) tempat tinggal makcik aku ni kat BP...
info : ada 5 gitar dia ni (fuh terer gila),
status : fuh apala status dia ni ekkkkk...kekekekeke ..mestilah status dia ni pelajar..apalaaaaa.....


Gambar diambil dari blog NajwaLatiff...
dia kat kanan tu..nampak sangat masih budak2 an..memanglah baru 16 tahun kot..hihi


p/s : kamon PZ, ko tetap hiphop
saje je layan lagu cinta muka buku...hehehehe

7 comments:

Aten Tacha said...

kita berkenalan hanya dalam laman muka buku~~~

Anonymous said...

saya suka dia nyanyi lagu AISHETERU d utube!!

pzulzarien said...

ateyn : ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju oh oh..huhu
yvonne : ya betul3...paling best aishiteru sama jar of heart...really syahdu...

Elih Japahar said...

Cute awek ni...hehe...suka dngar jugak

Kamalul Ariffin said...

amboi~ gila addicted ko ni...haha~
angau!

Kamalul Ariffin said...

amboi~ gila addicted ko ni...haha~
angau!

pzulzarien said...

elih: haah...meh dgr rmi2....=)
ipin: aku da link kan skali blog ko, means aku tolong femes kan blog ko ga...ko harus menyokong...hehehehehhee