Followers

Monday 13 February 2012

Kasih sayang seorang ibu

       Pernahkah kita terfikir kasih seorang ibu yang terlalu besar untuk kita? aku akui aku selalu fikir dan saat itu jugalah aku akan rindu dekat mak aku yang selalu cantik di mataku... time tu jugakla aku akan kol dia..xlama pun xpe..kejap je...lepas tu buatla cover cool kate saje je nak kol nak dengar suara...padahal xnak gtaw pun kat mak yang aku rindu giler kat dia.ha ha  ha

      what does photography meant to me??? it gives me a moment.. a moment where we can see through a picture without any story to tell.. we just simply understand it...
 
      Kesempatan untuk aku rakamkan betapa kasih seorang ibu itu terlalu bernilai buat kita... Pada si anak , selalulah kita menghubungi mak kita yang jauh di mata.. Selalulah kamu merindukan dia, kelak syurga yang erada di telapak kaki ibu itu lah ramhat yang akan kamu terima

No comments: