Followers

Sunday, 18 September 2011

My Gear

dulu...aku tengok je dari jauh....
dulu....aku pendam je member pakai benda tu..
dulu...aku xde ape2 pun...
dulu...aku telan liur je...
bila dulu dah nak kini,
aku simpan wet...setaun tu beb...
aku diam2 je...
dulu...aku tak tau pape..
skang taula gak sikit sal benda tu..
dulu...aku diam...
dan sekarang..yess...dah boleh peluk dah...kikiki

My first gear
Canon EOS 550D
kitlens 18-55 mm f/3.5-5.6
prime lens f/1.8 50 mm
Nissin Mark II Speedlight
Tripod DigiEye

alasan beli: 
minat, + pengaruh adik, + pengaruh nak raya {untuk kamera family..alahai baiknye aty aku..(^___^) },
nak belajar....

rugi ke tak? eh xde la, mana da rugi...kopak memang kopak, yang penting aku pueh aty
 


Taken with hp Samsung galaxyS (can't believe it?)
post-processing with Adobe Lightroom 3

Masih terlalu banyak ilmu yang perlu aku pelajari...=)

kamera hanya sebagai alat..
semuanya bergantung pada anda...
(^________________^)
kata yang sentiasa membuatku bersemangat

5 comments:

nadzli azlan said...

gear bukan penentu segalanya , it's the man behind the camera itself ! :) sempoi , saya pun suka quotes tu bro ! hehehehe , singgah kembali , follow dan komen ! :)

pzul said...

ye..betol...walaupun pakai kamera kompak ke, hp ke , asal kita tahu camana nk tgkp gmbar insyallah mesti lawa...(bab aku byk bljr dr member, dorg just pakai kamera kompak n hp tp gmbar yg dorg tgkp mmg superb)..=)

nadiaz namikaze said...

hoho..like2! pon sdg mngumpul ni..masih lg dlm stage "dulu"..hehe..

pzulzarien said...

nadiaz: boleh..pelan2...sikit2 lama2 jd bukit....skang pun below 2k da leh dpt=)

nadiaz namikaze said...

yeke?? brtmabh eksaited mcm ni..hee